Extra concert ter gelegenheid van
Jubileumviering Landsmeer 700 jaar

Een concert voor ons allemaal
Een speciale editie van het ZondagmiddagConcert, net wat anders dan jullie van ons gewend zijn!
Een klassieke eerste helft met Landsmeerse musici in verschillende samenstellingen, afgesloten met een muzikale verrassing mogelijk gemaakt door Oene van Geel,
gevolgd door een gezellige en swingende tweede helft met de jazzband JoeHoe Jazz,
onder het genot van een drankje.
De musici:
Gerlieke Aartsen (hobo)
Leonard Besseling (cello)
Anne-Bartje Fontein (altviool)
Oene van Geel (altviool)
Michael Gieler altviool)
Rikkie Gieler (euphonium)
Tom Moonen (altviool)
Katie Yao Morgan (piano)
Merel Naomi (harp)
Mirjam Rietberg (harp)
Lydia Zweers (viool)
JoeHoe Jazz:
Ties Mellema (saxofoon)
Finn Dubbelboer (piano)
Ronald Verberkmoes (bas)
Léon de Lange (drums)